Σήμερα το μεσημέρι ενημερώθηκε ο δήμος Πηνειού απο τις αρμόδιες υπηρεσίες για το άνοιγμα των βαλβίδων εκτόνωσης. Έτσι οι υπεύθυνοι στην Πολιτική Προστασία του δήμου με επικεφαλής τον αντιδήμαρχο Σπύρο Βασιλείου, επιδόθηκαν σε έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να ενημερώσουν όσο το δυνατόν συντομότερο για την κατάσταση στον ποταμό Πηνειό, ώστε να μην υπάρξουν δυσάρεστες συνέπειες στην περιοχή, απο την απελευθέρωση όγκων νερού.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















