Η Μικρή Ακαδημία (πρεσβευτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2015) και τα Γραφεία Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας συνδιοργανώνουν ημερίδα με τίτλο “Το διαδίκτυο κι εγώ” με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2015.
Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί αύριο στις 6:30 το απόγευμα στο Λαζαράκειο Δημοτικό Μέγαρο Αμαλιάδας και απευθύνεται κυρίως στους γονείς αλλά και σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Πέντε ομιλητές προσεγγίζουν το θέμα της Ημερίδας και μεταδίδουν το φετινό σύνθημα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2015: «Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο Διαδίκτυο!»
Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης σε όσους παρακολουθήσουν τις εργασίες της Ημερίδας.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Η ημερίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/events/1575552982661331/




















