Πρόγραμμα στειρώσεων για αδέσποτα ζώα ξεκινάει ο Φιλοζωικός Σύλλογος Πύργου προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του μεγάλου αριθμού αδέσποτων στην πόλη και την ευρύτερη περιοχή. Ο σύλλογος έφτιαξε κουπόνια και ζητά την βοήθειά μας με το συμβολικό ποσό του 1 ευρώ για να μπορέσει να το υλοποιήσει. Σκοπός του προγράμματος είναι η σταθεροποίηση, καταγραφή και η σταδιακή μείωση του αριθμού των αδέσποτων ζώων, μέσω της στείρωσης. Ας συνδράμουμε όλοι σε αυτήν τους την προσπάθεια!
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















