Τρία εντάλματα πληρωμής του Δήμου Ήλιδας τα οποία αναρτήθηκαν στις 9 και 10 Φεβρουαρίου στη Διαύγεια, λίγο έλλειψε να προκαλέσουν σύγχυση σχετικά με το νόμισμα της χώρας. Στην θέση "ολογράφως" ανέφεραν ως νόμισμα συναλλαγής τη δραχμή προφανώς λόγω μηχανογραφικού λάθους και αυτό έφερε σύγχυση ύστερα και από σχετικό δημοσίευμα του protothema.gr. Όπως φαίνεται στη Διαύγεια, τόσο τα προηγούμενα όσο και τα επόμενα εντάλματα απο τα τρία που εντοπίστηκαν να αναγράφουν ως νόμισμα τη δραχμή - αλλά να φέρουν σε όλα τα σημεία το σύμβολο του ευρώ - αναγράφουν το κανονικό νόμισμα της χώρας και όχι το προηγούμενο.
Δήμαρχος Ήλιδας: Κανείς δεν θέλει να επιστρέψει στη δραχμή
Εκπληκτος δηλώνει ο δήμαρχος Ηλιδας, κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος, από την αποκάλυψη του «protothema.gr», σύμφωνα με την οποία ο συγκεκριμένος δήμος της Ηλείας με πληθυσμό 33.000 κατοίκους πραγματοποιεί εσχάτως συναλλαγές σε δραχμές. «Δεν είναι δυνατόν να γίνονται τέτοια λάθη και μάλιστα σε τέτοιες μέρες. Και όμως έγινε. Απίστευτο και όμως αληθινό. Κανένας μας δεν θέλει να επιστρέψει στην δραχμή ούτε ως σκέψη», δηλώνει ο κ. Χριστοδουλόπουλος. Όπως σημειώνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου, πιθανόν το πρόβλημα να προέκυψε από το παλαιό μηχανογραφικό σύστημα αλλά και τη μη συμπλήρωση εκ μέρους τους του ευρώ ως νομίσματος στην φόρμα των χρηματικών ενταλμάτων για τη χρήση του έτους 2015, με αποτέλεσμα το σύστημα να επιλέξει τη δραχμή ως νομισματική μονάδα επειδή την είχε ήδη στη μνήμη του.




















