"Συναγερμός" σήμανε στα γραφεία των διευθυντών των σχολείων του Πύργου, η πληροφορία πως μαθητές θα ξεκινούσαν αυγοπόλεμο λόγω της ημέρας και υπήρχαν "επιδρομές" στα σχολεία. Μάλιστα έφτασε στο να κινητοποιηθεί και η Αστυνομία για να αποφευχθεί το φαινόμενο που έχει εν μέρει πλάκα... αλλά λερώνει και λαμβάνει ακραιες και ανεξέλεγκτες διαστάσεις πολλές φορές.
Έτσι προληπτικά υπήρξαν περιπολίες κοντά σε σχολικά συγκροτήματα όπως το 4ο και το 3ο λύκειο, ώστε να λειτουργήσει αποτρεπτικά η επιτήρηση αυτή.




















