Οι ψησταριές νικάνε το κρύο στην Ηλεία. Μετά τον πρωινό παγετό που επικράτησε στο σύνολο του νομού, οι κάτοικοι στήνουν σιγά - σιγά τις ψησταριές τους και αρχίζει το τσίκνισμα της Τσικνοπέμπτης.
Έτσι όσο πλησιάζει το μεσημέρι, το "άρωμα" της τσίκνας γεμίζει τις πόλεις και τα χωριά του νομού...






















