Στην Αμαλιάδα και συγκεκριμένα στην περιοχή της Αγίας Άννας βρέθηκε το φορτηγό που είχε κλαπεί από την Πάτρα, το βράδυ μεταξύ 9 και 10 Φεβρουαρίου.
Άντρες του Αστυνομικού τμήματος Αμαλιάδας, το εντόπισαν και διαπίστωσαν οι δράστες είχαν αφαιρέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας και είχαν βάλει άλλες που είχαν κλαπεί από την Αμαλιάδα από άλλο φορτηγό ίδιας μάρκας ίδιου χρώματος και παραπλήσιου μοντέλου. Το φορτηγό αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη και οι έρευνες συνεχίζονται.




















