Στην ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πάτρας συνεχίζει να νοσηλεύεται ο 14χρονος μαθητής Γυμνασίου Αμαλιάδας, ο οποίος το μεσημέρι της Τετάρτης ενώ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αμαλιάδας για ελαφρύ τραυματισμό που υπέστη ενώ έπαιζε μπάλα στο σχολείο του την ώρα του μαθήματος της Γυμναστικής, ξαφνικά αργότερα έχασε τις αισθήσεις του.
Ο 14χρονος μεταφέρθηκε διασωληνομένος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου και οι πρώτες εξετάσεις στις οποίες υπεβλήθη ήταν «καθαρές». Ωστόσο, παραμένει νοσηλευόμενος στην εντατική με την πορεία της υγείας του να κρίνεται σταθερή.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















