Το έθιμο της Τσικνοπέμπτης τήρησαν και φέτος στην Αμαλιάδα και στα χωριά του δήμου Ήλιδας, ένα έθιμο που απ’ ότι φαίνεται… δεν πτοείται ιδιαίτερα από κρίσεις και αποτελεί μια διέξοδο για γλέντι.
Από νωρίς το πρωί στην αγορά της Αμαλιάδας οι ψησταριές πήραν φωτιά. Οι «ειδικοί» έχοντας προμηθευτεί τα απαραίτητα… σύνεργα για καλή φωτιά και οι άλλοι «ειδικοί» με το κρέας, το κρασί και την μουσικοί, συναντήθηκαν έξω από τα μαγαζιά, έστησαν τις ψησταριές και άρχισε το τσίκνισμα!
Με πολύ κέφι και με τις μυρωδιές να «σπάνε» μύτες, στήθηκε μια όμορφη γιορτή και τα προβλήματα έμειναν για αρκετές ώρες στην άκρη. Τα γλέντια συνεχίζονταν μέχρι αργά το απόγευμα και αργά το βράδυ κάποιοι συνέχισαν σε ταβέρνες έως τις πρώτες πρωινές ώρες…
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















