Ευτυχώς ομαλά εξελίσσεται η κατάσταση της υγείας του 14χρονου μαθητή από την Αμαλιάδα, που είχε αρχικά μεταφερθεί στο νοσοκομείο της πόλης μετά απο τραυματισμό στο πόδι και είχε καταρρεύσει μέσα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ilialive.gr ο 14χρονος παραμένει νοσηλευόμενος στο νοσοκομείο του Ρίου, έχει επανέλθει απο την καταστολή στην οποία βρισκόταν έχει απόλυτη επικοινωνία με το περιβάλλον γύρω του και οι εξετάσεις του δεν έδειξαν κάτι ανησυχητικό.
Οι γονείς του βρισκονται συνεχώς δίπλα του και αναμένεται να λάβει εξιτήριο την Δευτέρα.




















