Ξεπάγιασαν στις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας και ζητούν τα αυτονόητα
Στο μη περαιτέρω έχει φτάσει η κατάσταση με την έλλειψη κεντρικής θέρμανσης στους χώρους δουλειάς σε όλα τα κτήρια που στεγάζουν υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι που επέδειξαν ιώβεια υπομονή ως τώρα να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, προκειμένου να μην επαναληφθούν τα ίδια φαινόμενα και την επόμενη χειμερινή περίοδο!
Οι αλλεπάλληλοι διαγωνισμοί προμήθειας καυσίμων απέβησαν άκυροι, εξ όσων γνωρίζουμε, απλά και μόνον γιατί με τον τρόπο που πληρώνει το δημόσιο τους προμηθευτές του, ουδείς έχει τη δυνατότητα να «πριμοδοτήσει» επί της ουσίας την θέρμανση των δημόσιων κτηρίων και να περιμένει αν και πότε θα πληρωθεί για το έργο αυτό. Αποτέλεσμα η θέρμανση μέσω κλιματιστικών ( όπου υπάρχουν) να καλύπτει όπως –όπως τις ανάγκες, να δημιουργεί αποπνικτική ατμόσφαιρα σε συγκεκριμένους χώρους και δίπλα να επικρατεί… πολικό ψύχος, ενώ παράλληλα η θέρμανση δια αυτού του τρόπου είναι ενεργοβόρα και άρα κοστοβόρα…
Οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας από την άλλη, γνωρίζουν ότι συνάδελφοί τους σε υπηρεσίες άλλων νομών, δεν αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα, απλά γιατί εκεί φρόντισαν να λύσουν τα προβλήματα προμήθειας πετρελαίου με απευθείας αγορές…
Εξ ου και ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Π. Ε Ηλείας εξέδωσε χθες ανακοίνωση –«καμπανάκι» σύμφωνα με την οποία : « η κατάσταση που επικρατεί στους χώρους εργασίας επειδή δεν λειτουργούν τα κεντρικά συστήματα θέρμανσης στα κτίρια ευθύνης της Π.Ε. Ηλείας –αποτέλεσμα της αδυναμία προμήθειας πετρελαίου θέρμανσης - μόνο ως απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηρισθεί.
Η μερική θέρμανση των γραφείων με τις κλιματιστικές μονάδες (όπου αυτές υπάρχουν) δεν υποκαθιστά την λειτουργία της κεντρικής θέρμανσης και παράλληλα εκτός του γεγονότος ότι είναι υπερβολικά ενεργοβόρα δημιουργεί προβλήματα υγείας στους συναδέλφους.
Παρόλο που διανύουμε το τέλος του χειμώνα ακόμα και σήμερα η Π.Ε. Ηλείας – όπως και το προηγούμενο έτος) δεν μπορεί να διασφαλίσει το αυτονόητο στους υπαλλήλους της, που δεν είναι άλλο από τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας, σε αντίθεση με τις άλλες Περιφερειακές Ενότητες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που έχουν ξεπεράσει από την αρχή του χειμώνα τις διάφορες γραφειοκρατικές δυσκαμψίες του συστήματος». Και η κατάληξη της ανακοίνωσης:
«Θεωρούμε επιβεβλημένο έστω και τώρα να προχωρήσετε άμεσα σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των Υπηρεσιών και να μην παρατηρηθεί ξανά το γεγονός η παραλαβή του να γίνει μετά το τέλος του χειμώνα. Θεωρούμε δεδομένο ότι την ερχόμενη χρονιά δεν θα παρατηρηθούν ξανά τα ίδια προβλήματα».




















