Τσίκνισαν στην πλατεία του χωριού
Το πιο μαζικό γλέντι οργάνωσε η τοπική κοινότητα Λαντζοϊου χθες Τσικνοπέμπτη, συγκεντρώνοντας της κατοίκους του, αλλά και τους επισκέπτες στην πλατεία του χωριού. Αρκετές ψησταριές στήθηκαν για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες, πολλά τραπέζια στρώθηκαν για να απολαύσουν όλοι το γλέντι με καλούς μεζέδες και εκλεκτό κρασί. Από ένα τέτοιο μαζικό γλέντι δεν θα μπορούσε να λείπει και η ζωντανή ορχήστρα που απογείωσε τη διάθεση και έφερε αρκετό κόσμο στην αυτοσχέδια πίστα.
Ο πρόεδρος Νώντας Μπαρτζάκος μιλώντας για το μεγάλο γλέντι που διοργάνωσε την Τσικνοπέμπτη είπε πως «η Κοινότητα Λαντζοϊου, δίνει το παράδειγμα. Όλο το χωριό είναι σήμερα (σ.σ χθες) μαζεμένο. Το κάνουμε για να συσφίξουμε τις σχέσεις μας και για να γιορτάσουμε τη σημερινή ημέρα. Ευχαριστούμε πολύ όσους ήρθαν και μας τίμησαν εδώ. Βλέπετε πως έχουμε ένα πολύ ωραίο και πολύ καθαρό χωριό, με φιλόξενους ανθρώπους, με αρκετή οργάνωση. Αυτό είναι και τα προεόρτια για το μεγάλο γλέντι που ετοιμάζουμε για την εκπομπή του Alpha «Επιστροφή στο χωριό».





















