Και πάλι αρκετοί πολίτες όχι μόνο απο τον Πύργο αλλά και άλλες περιοχές της νότιας Ηλείας συγκεντρώθηκαν το απόγευμα της Κυριακής στην πλατεία Ιατρίδη για να εκφράσουν τη στήριξή τους στην Κυβέρνηση και την προσπάθεια που κάνει για τη διαπραγμάτευση που θα βάλει τέλος στη λιτότητα και θα οδηγήσει τη χώρα σε μια πορεία ανάπτυξης.
Ανάμεσα στους πολίτες βρέθηκαν και δύο βουλευτές απο τα δύο κόμματα που συνεργάστηκαν για την Κυβέρνηση. Ο Δημήτρης Μπαξεβανάκης από το ΣΥΡΙΖΑ και ο Κώστας Ζουράρις απο τους Ανεξάρτητους Έλληνες, που βρίσκεται στο νομό λόγω της συμμετοχής του σε θεολογικό συνέδριο της Ιεράς Μητρόπολης Ηλείας.




















