Για πέμπτη φορά, πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί η Μπουλατοδρομία, την οποία διοργάνωσαν οι Φίλοι Ποδηλάτου Ήλιδας με την συνεργασία της Μικρής Ακαδημίας.
Με αφετηρία την πλατεία Ανεμομύλου, λίγο μετά τις 11 το πρωί μικροί και μεγάλοι ντυμένοι μπούλες, ποδηλάτησαν αποκριάτικα, ξεσηκώνοντας με σφυρίχτρες και καραμούζες την πόλη, γεμάτοι κέφι στο πνεύμα των ημερών.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















