Το οδοντιατρείο του Κέντρου Υγείας Γαστούνης, διέρρηξαν άγνωστοι δράστες. Πήραν μια οθόνη υπολογιστή, μια κεντρική μονάδα, πληκτρολόγιο και ποντίκι, κάμερα και ηχεία, συνολικής αξίας 600 ευρώ. Τα παραπάνω χρησίμευαν για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση των ασθενών.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















