Ρύθμιση οφειλών από μισθώματα χρήσης χώρων της χερσαίας ζώνης τού λιμανιού και ιδιοκτησίας του, αποφάσισε σε πρόσφατη συνεδρίασή του το Δ.Λ.Τ.Π.. Το σκεπτικό που κυριάρχησε στο συμβούλιο, ήταν η αγαστή συνεργασία και η συμπόρευση «χέρι – χέρι» με τούς επαγγελματίες. Σκοπός ήταν να διευκολυνθούν οι οφειλέτες και λόγω οικονομικής κρίσης και λόγω συσσώρευσης επί μακρόν ανείσπρακτων οφειλών. Επιθυμία του Λιμενικού Ταμείου είναι να υπάρχει πάντα δουλειά για τον εμπορικό κόσμο στο Κατάκολο και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις αυτό να ισχύει και για τους 12 μήνες του χρόνου.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















