Μετά το Κέντρο υγείας Χαλανδρίτσας στο οποίο ξεπαγώνουν, λόγω έλλειψης πετρελαίου θέρμανσης ασθενείς και εργαζόμενοι, τα στοιχείς που δημοσιοποιούνται από την Δυτική Ελλάδα, δείχνουν ότι το πρόβλημα είναι γενικότερο αφού επεκτείνεται, αντί να επιλύεται.
Ανάλογη είναι η κατάσταση στο Κέντρο Υγείας Ολυμπίας, όπου δεν εγκρίθηκε άμεσα το κονδύλι για πετρέλαιο θέρμανσης με κίνδυνο για ασθενείς και εργαζόμενους να μείνουν χωρίς θέρμανση, ενώ προς την κατεύθυνση αυτή κινούνται ήδη τα Κέντρα υγείας σε Γαστούνη και Ανδρίτσαινα.




















