Πλαστά χαρτονομίσματα δήλωσαν υπεύθυνοι από καρναβαλικά στέκια πως τους έδωσαν δύο γυναίκες.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., οι δύο γυναίκες εμφανίστηκαν σε δυο καρναβαλικά χώρους και ζήτησαν να τους κάνουν «ψιλά», δίνοντας πλαστό χαρτονόμισμα.
Όταν έγινε αντιληπτό το περιστατικό και στις δυο περιπτώσεις ήταν ήδη αργά, αφού οι γυναίκες είχαν γίνει «καπνός»!




















