Η παραμονή των σκουπιδιών στους δρόμους του Πύργου, έχει ξεφύγει από κάθε όριο. Τα ξημερώματα της Κυριακής είχαμε τρία νέα περιστατικά εμπρησμών σε σωρούς σκουπιδιών – όχι σε κάδους...
Έτσι από τις 3:40 έως τις 5:10 τα ξημερώματα εμπρηστές έδρασαν στην ανατολική πλευρά της πόλης. Πυρκαγιές σε σκουπίδια είχαμε στο τέρμα της οδού Μίλτωνος Ιατρίδη, σε πάροδο της οδού Αλφειού και στο τέρμα της οδού Ποσειδώνος.
Σε όλες τις περιπτώσεις επενέβη η Πυροσβεστική Υπηρεσία, ενώ και η Αστυνομία βρέθηκε στα σημεία για τον πιθανό εντοπισμό των δραστών.
Να θυμίσουμε πως η καύση των σκουπιδιών είναι εξαιρετικά επιβλαβής για τους κατοίκους της πόλης, ενώ επανειλημμένα η Πυροσβεστική Υπηρεσία έχει επισημάνει τους κινδύνους επέκτασης μιας πυρκαγιάς που θα ξεκινήσει από σκουπίδια στο κέντρο της πόλης, με απρόβλεπτες συνέπειες.
φωτογραφία αρχείου




















