Ένα τεράστιο δέντρο ξεριζώθηκε από το λόφο του Επαρχείου λίγο πριν από τις 3 μεσημέρι στο κέντρο του Πύργου. Οι βροχοπτώσεις που επικρατούν από χθες και οι άνεμοι συντέλεσαν ώστε να πέσει το δέντρο και να "προσγειωθεί" κάθετα στην οδό Κολοκοτρώνη και να τον αποκλείσει. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν περνούσε πεζός ή όχημα και δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Οριακά κατέληξε δίπλα απο ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο. Στο σημείο έφθασαν δυνάμεις της Αστυνομίας όπου έκοψαν την κυκλοφορία ενώ άνδρες της Πυροσβεστικής με αλυσοπρίονα ξεκίνησαν να κόβουν το τεράστιο πεύκο για να το απομακρύνουν.
* Οι φωτογραφίες είναι του Γιάννη Λυμπερόπουλου





















