Χωρίς να χρησιμοποιηθεί ο χώρος της Αγκινάρας, έγινε σύμφωνα με πληροφορίες η αποκομιδή των σκουπιδιών στην πόλη του Πύργου. Λίγο μετά τη μια τα ξημερώματα, οι φορείς του δήμου και οι κάτοικοι της Αγκινάρας, συμφώνησαν να φύγουν από εκεί οι δύο νταλίκες με τα κοντέινερ της ιδιωτικής εταιρίας που έχει αναλάβει το μεταφορικό έργο των σκουπιδιών. Οι αντιδήμαρχοι Πύργου κ.κ. Σκαρτσιάρης και Μπέλτσος, ο πρόεδρος του ΔΣ Πύργου κ. Μεσσαλάς, η υπεύθυνη του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας Κα Διονυσοπούλου και ο προϊστάμενος Καθαριότητας κ. Γιαννόπουλος, μαζί με αρκετούς δημοτικούς συμβούλους της συμπολίτευσης, επιζητούσαν μια λύση σε διαπραγμάτευση με τους κατοίκους και αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον δήμαρχο κ. Λιατσή.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι δύο πλευρές συμφώνησαν προκειμένου να γίνει άμεσα η αποκομιδή των σκουπιδιών από τα σχολεία, τα κοντέινερ να μπουν μέσα στον οικιστικό ιστό της πόλης και με ειδικό μηχάνημα να γίνει εκεί η μεταφόρτωση χωρίς δηλαδή να βγουν στην πόλη τα φορτηγά του δήμου, απευθείας, από την “πηγή”. Έτσι πάντα σύμφωνα με πληροφορίες έως το πρωί είχαν καθαρίσει αρκετές σχολικές μονάδες.
Διαβάστε ακόμα: Πύργος: Μπλόκο κατοίκων στην Αγκινάρα για τα σκουπίδια
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση…





















