Τον Ιερό Ναό Αγ. Αθανασίου Πύργου, διέρρηξαν άγνωστοι δράστες τα ξημερώματα της Τετάρτης. Οι δράστες αφού έσπασαν το τζάμι της πόρτας του Ιερού Ναού, μπήκαν μέσα και κατευθύνθηκαν στο παγκάρι και στο φιλόπτωχο ταμείο, από όπου πήραν το ποσό των 700 ευρώ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















