Πέντε με έξι κάδοι απορριμμάτων έγιναν «στάχτη» το βράδυ της Τρίτης στην πόλη της Αμαλιάδας και σε χωριά, χωρίς κανείς να μπορεί να εξακριβώσει εάν πρόκειται για βανδαλισμούς ή απροσεξία από την ρίψη κάρβουνων από τζάκια και σόμπες…
Καμένοι κάδοι βρέθηκαν στην περιοχή του γηπέδου, κάτω από την σιδηροδρομική γραμμή, αλλά και σε δημοτικά διαμερίσματα, όπως στον Καρδαμά, την Μαραθιά και την Εφύρα. Για τα περιστατικά αυτά ενημερώθηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ήλιδας Παναγιώτης Μαυρίκος, ο οποίος επεσήμανε: «Παρατηρείται κατά την χειμερινή περίοδο να υπάρχουν περιστατικά από την απροσεξία συμπολιτών μας, να ρίχνουν δηλαδή στάχτη και κάρβουνα από τζάκια και σόμπες στους κάδους. Ίσως, αυτά τα περιστατικά να έχουν σχέση με κάτι τέτοιο.
Στην περίπτωση, βέβαια, που το κάψιμο των κάδων οφείλεται σε βανδαλισμό είναι απόλυτα καταδικαστέα ενέργεια, η οποία δεν τιμά κανένα. Εκτός του ότι μπορεί να κινδυνεύσουν από τέτοιες ενέργειες περιουσίες, καταστρέφεται και η περιουσία του δήμου και μάλιστα ένα είδος που ο δήμος έχει μεγάλη ανάγκη και πασχίζει για την προμήθεια του…».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















