Το ΔΣ του Συλλόγου σπουδαστών του ΤΕΙ Πύργου σε συνεδρίαση του σήμερα Τετάρτη 25/02/2015 αποφάσισε τη συμμετοχή του συλλόγου στο συλλαλητήριο για το θέμα των σκουπιδιών που διοργανώνουν η Γραμματεία του ΠΑΜΕ νομού Ηλείας, το Συνδικάτο Οικοδόμων, το Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων, Ομάδα Γυναικών Πύργου της ΟΓΕ και η ΟΑΣΗ.
Το συλλαλητήριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 26/02/2015 στις 19:00 στη πλατεία ΟΤΕ στον Πύργο.
Καλούμε όλους τους σπουδαστές και τη νεολαία της περιοχής να συνταχτούν μαζί μας και να βροντοφωνάξουμε:
ΛΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















