Με συγκέντρωση στην πλατεία ΟΤΕ απάντησαν στο θέμα των σκουπιδιών τα μέλη του ΠΑΜΕ, του Συνδικάτου Οικοδόμων, του Παραρτήματος της ΟΓΕ, του συλλόγου σπουδαστών του ΤΕΙ Πύργου. Ο Άγγελος Μπούζης μέλος του ΠΑΜΕ και του Συνδικάτου, και ο πρόεδρος του συλλόγου Σπουδαστών Βασίλης Στεργίου, μίλησαν για το θέμα των σκουπιδιών, τις αποτυχημένες πολιτικές διαχείρισης αλλά και τη γενικότερη υποβάθμιση όχι μόνο του περιβάλλοντος αλλά και των πόλεων. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε πορεία στους δρόμους της πόλης του από τους συγκεντρωμένους. Μεταξύ αυτών, παραβρέθηκαν ανεξάρτητα από την όποια πολιτική τοποθέτηση αλλά με γνώμονα το κοινό καλό της πόλης, η επικεφαλής της Ανοιχτής Συμπολιτείας Δώρα Καλάκου με τον δημοτικό σύμβουλο Χρήστο Αθανάσουλα, στελέχη της ΑΝΤΑΡΣΙΑ στο Δήμο Πύργο και φυσικά μέλη της Λαϊκής Συσπείρωσης από τον Πύργο και την Ήλιδα όπως ο Χρήστος Γιάνναρος και ο Άγγελος Κολόσακας.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















