Η δημιουργία του πρώτου τμήματος για το Πρόγραμμα «Κοινωνική Οικονομία και Καινοτόμες Μορφές Επιχειρηματικότητας» του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ που υλοποιείται από το Κέντρο Τοπικής Ανάπτυξης «Διώνη» στην περιοχή της Αρχαίας Ολυμπίας, είναι γεγονός.
Χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες των μελών του ΔΣ του Πολιτιστικού Συλλόγου Πελοπίου, των μελών του Πολιτιστικού & Καλλιτεχνικού Συλλόγου «ΗλειοΤέχνες» και μελών της Ομάδας «Νέων Γυναικών Αχλαδινής», ο αριθμός των αιτήσεων ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες. Για όσους ενημερώθηκαν αφού είχε κλείσει το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αιτήσεων, θα υπάρξει σύντομα νέα ανακοίνωση για τα επόμενα τμήματα.
Το πρώτο τμήμα ξεκινά στο Μπαντούνειο Πολιτιστικό Κέντρο στο Πελόπιο, σήμερα, Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου, στις 4.30 μμ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















