Μεταφέρθηκε η Σεπτή εικόνα του Πολιούχου από την Αγία Κυριακή που είχε εκτεθεί για προσκύνημα
Στο σπίτι του, στο παρεκκλήσι του Αγίου Χαραλάμπους, επέστρεψε ο Πολιούχος του Πύργου, προχθές το απόγευμα. Η Σεπτή εικόνα του Αγίου Χαραλάμπους συνοδευόμενη από πλήθος πιστών, γύρισε λοιπόν στη βάση της, μεταφερόμενη στο παρεκκλήσι του Αγίου Χαραλάμπους από τον Ι. Ναό της Αγίας Κυριακής όπου είχε πάει ως είθισται τα τελευταία χρόνια για την εορτή του Πολιούχου του Πύργου στις 10 Φλεβάρη, όπου λαμβάνουν χώρα οι εορταστικές εκδηλώσεις και εκτίθεται σε προσκύνημα.
Πολλοί ήταν οι πιστοί που παρακολούθησαν την Θεία Λειτουργία, ακολούθησαν την εικόνα στο δρόμο της επιστροφής της και έσπευσαν να ανάψουν ένα κεράκι στον Άγιο. Η εικόνα θα παραμείνει στο παρεκκλήσι μέχρι του χρόνου, λίγες μέρες πριν την εορτή του Πολιούχου και θα μετακομίσει ανεπιστρεπτί μόνο σε περίπτωση που χτιστεί ο Ναός του Αγίου Χαραλάμπους στον Πύργο, όπου εκεί θα είναι και η φυσική της θέση.






















