Για μισή ώρα στάθμευσε ένας άντρας το αυτοκίνητό του στο χώρο στάθμευσης του νοσοκομείου Πύργου, όμως ο χρόνος αυτός ήταν αρκετός για τους κλέφτες να δράσουν. Έτσι έσπασαν το τζάμι του οχήματος και πήραν μια ταμειακή μηχανή που ο ιδιοκτήτης της την χρησιμοποιεί σε λαϊκές αγορές.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















