Το 2ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας επισκέφθηκε χθες ο Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός. Ο Μητροπολίτης Ηλείας, μίλησε στις μαθήτριες και τους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς του σχολειού, για τη σημασία που έχει η μόρφωση του ανθρώπου σε συνδυασμό με τις χριστιανικές αξίες.
Τόνισε τη σημασία της ορθοδοξίας με αφορμή τον εορτασμό της Κυριακής της Ορθοδοξίας καθώς και την διδασκαλία της, σχετικά με την αγάπη προς τον συνάνθρωπο. Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ομιλία και στο τέλος έθεσαν τα ερωτήματά τους και τους προβληματισμούς τους στον σεβασμιότατο. Ο Μητροπολίτης κ. Γερμανός επισκέπτεται κάθε χρόνο το σχολείο και φέτος προγραμματίσθηκε να γίνει και μια υπαίθρια λειτουργία από κοινού με το 1ο ΕΠΑ.Λ. Αμαλιάδας, μετά τις διακοπές του Πάσχα.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















