Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα της πρακτικής εκπαίδευσης των δόκιμων αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας που θα υλοποιηθεί από τα τέλη Απριλίου έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Η Ηλεία θα ενισχυθεί σημαντικά με 30 δόκιμους του δεύτερου, του τέταρτου και του έκτου εξαμήνου των Σχολών Αστυφυλάκων, αριθμός ενισχυμένος μετά και την παρέμβαση του Ηλείου υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, Ανδρέα Νικολακόπουλου.
Ο μεγαλύτερος αριθμός των δόκιμων θα αναλάβει υπηρεσία στην έδρα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηλείας και πρόκειται για συνολικά 20 άτομα.
Άλλα δέκα άτομα θα αναλάβουν καθήκοντα στο Α.Τ. Αρχαίας Ολυμπίας, προκειμένου να συνδράμουν στις αυξημένες ανάγκες της τουριστικής περιόδου.





















