Ανοιχτό κάλεσμα σε σωματεία, συλλόγους και πολίτες την Δευτέρα 9 Μαρτίου από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ - Οι πολίτες απαιτούν και διεκδικούν το αυτονόητο, έναν Πύργο χωρίς σκουπίδια!
Σε κινητοποιήσεις προχωρά όπως άλλωστε είχε προαναγγείλει κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Πύργου η «Επιτροπή Αγώνα για έναν Πύργο χωρίς σκουπίδια» από τη στιγμή που διαπιστώνει ότι εκ μέρους της δημοτικής αρχής δεν δόθηκε ακόμα καμία λύση σε ότι αφορά την άμεση αποκομιδή των απορριμμάτων από τους δρόμους του Πύργου και των χωριών του δήμου, ενώ παράλληλα δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός. Έτσι, καλεί σε ανοικτή σύσκεψη, Σωματεία Εργαζομένων, Επιστημονικούς Φορείς, Εμπορικούς Συλλόγους, Συλλόγους Γονέων, Μαθητικά Συμβούλια, Ενεργούς Πολίτες του Δήμου Πύργου, την Δευτέρα 9 Μαρτίου στις 18:00 στην αίθουσα του Συνεδριακού κέντρου της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας (πρώην Νομαρχία ), με κύριο θέμα το συντονισμό για Γενική κινητοποίηση τη Δευτέρα 16-3-15 με αίτημα την απομάκρυνση των απορριμμάτων. Η ώρα που η κοινωνία αναλαμβάνει δράση έφτασε.
Στο κάλεσμα που απευθύνει επισημαίνει ότι «τα σκουπίδια πρέπει να φύγουν άμεσα από τους δρόμους του Πύργου. Η δημοτική Αρχή θα έπρεπε ήδη να υλοποιεί τον σχεδιασμό της τόσο για την προσωρινή όσο και για την οριστική λύση του προβλήματος που υποβαθμίζει τις ζωές μας και το περιβάλλον.
Οι πολίτες πρέπει να απαιτήσουν και να διεκδικήσουν το αυτονόητο, ΕΝΑΝ ΠΥΡΓΟ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ».
Μάλιστα, η Επιτροπή Αγώνα, κατά την διάρκεια της κατεπείγουσας συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Πύργου που έγινε για τα σκουπίδια την περασμένη Τετάρτη, ζήτησε τον λόγο και στην της εδόθη και έτσι διένειμε στους δημοτικούς συμβούλους αλλά και σε όλους τους παριστάμενους πολίτες και εκπροσώπους φορέων μια ανακοίνωση στην οποία ενημερώνει για τις αποφάσεις της, καταγγέλλοντας την δημοτική αρχή όπου επισημαίνει τα εξής:
«Διαπιστώνοντας την πλήρη ανυπαρξία του δήμου και την παντελή έλλειψη σχεδίου και οργανογράμματος από την ανάληψη των καθηκόντων του ως προς την διαχείριση των αστικών αποβλήτων και την προστασία της δημόσιας υγείας των πολιτών, παρά τις συνεχείς οχλήσεις μας, την διάθεση συνεργασίας και την κατάθεση προτάσεων για την πρόληψη του σημερινού αδιεξόδου και καθόσον αποδεικνύεται πλέον αναξιόπιστη και επικίνδυνη η αντιμετώπιση και διαχείριση του μείζονος προβλήματος που απειλεί την δημόσια υγεία και την αξιοπρεπή διαβίωση των πολιτών εκ μέρους της δημοτικής αρχής, αποφασίζουμε:
1) Άμεσες κινητοποιήσεις φορέων, συλλόγων, σωματείων, σχολείων και πολιτών
2) Κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς για υποβάθμιση περιβάλλοντος και έκθεση πολιτών σε κίνδυνο
3) Δημοσιοποίηση του προβλήματος σε μέσα μαζικής ενημέρωσης έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου
4) Κατάθεση εξωδίκου για την απαλλαγή των δημοτών από τα δημοτικά τέλη αποκομιδής και μεταφοράς εφόσον δεν ικανοποιείται η παροχή υπηρεσιών ανταποδοτικού οφέλους.»
Foto






















