Τη νοσηλευτική μονάδα του Νοσοκομείου Πύργου, σχεδιάζει να επισκεφθεί την προσεχή εβδομάδα, ο νέος Διοικητής της 6ης ΥΠΕ κ. Γιώργος Γιαννόπουλος. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ηλείος Διοικητής και πρώην πρόεδρος της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Αχαΐας, έχει ήδη ενημερωθεί για τις σοβαρές ελλείψεις που παρουσιάζουν οι νοσηλευτικές μονάδες του Νομού αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν βασικές κλινικές του «Ανδρέας Παπανδρέου» και του Νοσοκομείου Αμαλιάδας και η τοποθέτηση του επι των ανοιχτών επι χρόνια υγειονομικών θεμάτων αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















