Τα μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Πύργου
Του Γιάννη Σπυρούνη
Με τον καλύτερο τρόπο τίμησαν το τέλος της κυνηγετικής περιόδου οι κυνηγοί μέλη του Κυνηγετικού Συλλόγου Πύργου. Μπορεί το τέλος να είναι μια δυσάρεστη χρονική στιγμή για τους λάτρεις του κυνηγίου, όμως στην προκειμένη περίπτωση οι κυνηγοί φρόντισαν να την κάνουν ευχάριστη. Έτσι μετά από αναβολή της εκδήλωσης μιας εβδομάδας, χθες δεκάδες κυνηγοί συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία του συλλόγου, όπου έστησαν ψησταριές και κάθε ένας έφερε και κάτι για το γλέντι. Άλλος τις τσίχλες και τους λοιπούς μεζέδες, άλλος το κρασί, άλλος τα κάρβουνα και η παρέα έγινε πραγματικά μεγάλη και με πολύ κέφι. Μέχρι αργά το μεσημέρι οι κυνηγοί είχαν να απολαύσουν τα τελευταία «λάφυρα» από μια όχι και τόσο καλή κυνηγετική περίοδο, να θυμηθούν τις καλές στιγμές, να σχολιάσουν ζητήματα που απασχολούν το χώρο τους. Και φυσικά να ανανεώσουν το ραντεβού τους για τον ερχόμενο Αύγουστο στην έναρξη της επόμενης κυνηγετικής περιόδου.
























