Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 27χρονος Γιώργος Χριστόπουλος, ο πρώην τοξικομανής που καταδικάστηκε προ ημερών από το Εφετείο Πατρών σε φυλάκιση 8 ετών για αδίκημα που είχε σχέση με τα ναρκωτικά και είχε διαπράξει το 2009, όταν ήταν χρήστης.
Το Συμβούλιο Εφετών Πάτρας έκανε δεκτό το αίτημά του και διετάχθη η αποφυλάκισή του με κάποιους περιοριστικούς όρους. Ο 27χρονος πέρασε με επιτυχία από το ΚΕΘΕΑ Οξυγόνο και απεξαρτήθηκε.
Ηδη εργάζεται ωστόσο ήρθε η απόφαση του Εφετείου... να του στερήσει όσα είχε κατακτήσει με μεγάλο αγώνα. Στο πλευρο του βρέθηκαν και αρκετοί εκπρόσωποι φορέων όπως και ο Δήμαρχος Κώστας Πελετίδης. Συγκινητικές στιγμές στο Δικαστήριο μετά την απόφαση























