Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 16η Εθελοντική Αιμοδοσία που διοργάνωσε στη Μυρτιά, ο Πολιτιστικός Σύλλογος της περιοχής σε συνεργασία με το σταθμό Αιμοδοσίας του νοσοκομείου Πύργου. Συνολικά συγκεντρώθηκαν 15 μονάδες αίματος, αρκετά πολύτιμες σε μια περίοδο όπου παρουσιάζονται αυξημένες ανάγκες. Από νωρίς το πρωί κάτοικοι της περιοχής και μέλη του συλλόγου προσήλθαν για να προσφέρουν λίγο από το χρόνο τους και το αίμα τους, που μπορεί να σώσει ανθρώπινες ζωές. Ο υπεύθυνος τις επιτροπής διαχείρισης της τράπεζας αίματος του πολιτιστικού συλλόγου Μυρτιάς Λευτέρης Νικολακόπουλος Ελευθέριος τόνισε πως, «η αιμοδοσία είναι πράξη αγάπης και απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας. Τα αποτελέσματά της σώζουν ζωές, διότι το αίμα ούτε παράγεται, ούτε αντικαθίσταται. Μόνο χαρίζεται». Το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες αλλά ιδιαίτερα την προϊσταμένη του Σταθμού Αιμοδοσίας Κωνσταντίνα Πανέτα και το νοσηλευτικό προσωπικό.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















