Λύση για το χρονίζων πρόβλημα του Μεταβυζαντινού Μουσείου του νησιού μας, όσον αφορά την αποκατάσταση ζημιών στη στέγη και την πρόσληψη, μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, ικανού αριθμού υπαλλήλων για την άμεση λειτουργία του δρομολόγησε ο Υφυπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Σταύρος Κοντονής. Αυτό έγινε γνωστό μετά τη συνάντηση που είχε με τον αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού Νικόλαο Ξυδάκη, έπειτα και από τηλεφωνική επικοινωνία με τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Θόδωρο Γαλιατσάτο.
Πρόκειται για ζητήματα τα οποία ο κ. Κοντονής είχε κατ΄ επανάληψη θέσει τόσο δια ζώσης, όσο και μέσω Υπομνήματος στο αρμόδιο υπουργείο εδώ και χρόνια, επικαλούμενος το γεγονός πως σε αυτό εκτίθεται η πλέον σημαντική σε ολόκληρη τη χώρα συλλογή έργων. Συνέπεια των θεμάτων που ανακύπτουν είναι να υπολειτουργεί τους θερινούς μήνες που το επισκέπτονται χιλιάδες τουρίστες, ενώ επιπτώσεις υπάρχουν και ως προς την εποπτεία των αρχαιολογικών χώρων και την αξιοποίηση πάμπολλων αρχαιολογικών θησαυρών.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις



















