Σπάνιο αλλά όχι απίθανο ήταν το περιστατικό της καύσης υπολειμμάτων απορριμμάτων σε οικόπεδο μέσα στην πόλη του Πύργου. Περιστατικό στο οποίο επενέβη η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ανακριτικό τμήμα επέβαλε και διοικητικό πρόστιμο…
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Πυροσβεστικού Σώματος “… επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 1.875€, χθες, 02 Μαΐου 2025, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Πύργου σε αλλοδαπό, ο οποίος προέβη σε καύση υπολειμμάτων απορριμμάτων, εντός οικοπεδικού χώρου, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, επί της οδού Παπαφλέσσα, του δήμου Πύργου της Π.Ε. Ηλείας”.






























