Επίκαιρα

Ξεκινά η στρατηγική μελέτη για την τουριστική ανάπτυξη Πύργου-Κατακόλου

Ξεκινά η στρατηγική μελέτη για την τουριστική ανάπτυξη Πύργου-Κατακόλου Φωτογραφία: ILIALIVE.GR
Κ. Νικολούτσος: «Θα δοθούν καθορισμένες κατευθύνσεις ώστε να κινηθούμε συντεταγμένα και οι ενέργειές μας να έχουν αποτέλεσμα» - Με στόχο την εξωστρέφεια και τη δημιουργία ενός ισχυρού προορισμού

Στην κατάρτιση ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης του Πύργου και του Κατακόλου, προχωρά το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείου Πύργου. Ήδη υπεγράφη η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία που θα προχωρήσει άμεσα στην συλλογή στοιχείων και ανάλυση αυτών προκειμένου το επόμενο διάστημα να διαπιστωθούν και να παρουσιαστούν οι κατευθυντήριες γραμμές για την επίτευξη του στόχου.

Η εταιρεία Wise Ram που θα αναλάβει την εκπόνηση του στρατηγικού σχεδίου, στοχεύει μέσω αυτού στην ανάδειξη και την προώθηση όλων των ιδιαίτερων στοιχείων της περιοχής που θα συμβάλουν στην εξωστρέφεια και τη δημιουργία ενός ισχυρού και διακριτού brand προορισμού. Ήδη το προηγούμενο διάστημα είχαν προηγηθεί σειρά συναντήσεων με τον Δήμαρχο Πύργου Στάθη Καννή, τον πρόεδρο του ΔΛΤΠ Κώστα Νικολούτσο , τον εκπρόσωπο της εταιρίας Σπύρο Πένγκα και τον δημοτικό σύμβουλο Αλέκο Γαλανόπουλο-ο οποίος τότε κατείχε ακόμη τη θέση του Εντεταλμένου Συμβούλου Τουρισμού.

Με δηλώσεις του στο ilialive.gr ο κ. Νικολούτσος, εξηγεί τους στόχους αυτής της συνεργασίας και τα αποτελέσματα του στρατηγικού σχεδίου με την επιδίωξη μια βιώσιμης τουριστικής ταυτότητας για το λιμάνι του Κατακόλου και την ευρύτερη περιοχή του Δήμου Πύργου, ενισχύοντας την εμπειρία των επισκεπτών και, πρωτίστως, συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου.

«Η μελέτη στρατηγικής για την τουριστική ανάπτυξη του Κατακόλου και του Πύργου θα μας δώσει καθορισμένες κατευθύνσεις ώστε να κινηθούμε συντεταγμένα και οι ενέργειές μας να έχουν αποτέλεσμα. Να μην είναι μεμονωμένες και κατακερματισμένες. Πιστεύουμε ότι θα πάρουμε θετικά συμπεράσματα από την όλη διαδικασία».
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το επιστημονικό προσωπικό της εταιρείας θα ξεκινήσει τη συλλογή των στοιχείων στο τέλος του μήνα, και μετά την ανάλυση αυτών θα προκύψει η σύνθεση των πληροφοριών και οι ανάλογες προτάσεις για την επίτευξη του στόχου. «Θα ιεραρχήσουμε τις προτάσεις, οι οποίες θα είναι εφαρμόσιμες στη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο, και θα εξετάσουμε πόσες και με ποιον τρόπο μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε, σε μια πορεία που θα φέρει αποτέλεσμα» καταλήγει ο κ. Νικολούτσος.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup