Θλίψη στην εκπαιδευτική κοινότητα της Πάτρας. Έφυγε σήμερα από τη ζωή ο Θωμάς Καραγιάννης πρώην πρόεδρος του συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας, ενώ συνέχισε να δραστηριοποιείται ενεργά μέσα από άλλα υπηρεσιακά και συνδικαλιστικά όργανα.
Με ένα ζεστό μήνυμα τον αποχαιρετά μέσω του προσωπικού του λογαριασμού σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο νυν πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας Τάσος Σταυρογιαννόπουλος:
"Γνωριστήκαμε πριν πολλά χρόνια στις αίθουσες των Γενικών Συνελεύσεων να αγωνιζόμστε για κοινές αξίες από διαφορετικές συνδικαλιστικές παρατάξεις. Συγκρουστήκαμε, διαφωνήσαμε και αντιδικήσαμε στο πλαίσιο των συνεδριάσεων του μεγαλύτερου συλλόγου εκπαιδευτικών της Ελλάδας. Μας ένωσαν κοινοί αγώνες για την Παιδεία και τους εκπαιδευτικούς. Μας ένωνε επίσης βαθιά αλληλοεκτίμηση και φιλία, που δυνάμωνε με το πέρασμα των χρόνων.
Καλό ταξίδι Πρόεδρε του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας, Αιρετέ του ΠΥΣΠΕ, Αιρετέ του ΚΥΣΠΕ, Αντιπρόεδρε της ΔΟΕ, συνάδελφε, αγωνιστή, φίλε Θωμά".





















