Ένα δελφίνι νεκρό ξεβράστηκε στην παραλία του Κοτυχίου στα Λεχαινά, χθες το μεσημέρι. Πολίτες που έκαναν τη βόλτα τους στην ηλιόλουστη παραλία, βρέθηκαν μπροστά στο άτυχο θηλαστικό, που φαίνεται πως είχε πεθάνει μέρες πριν με εμφανή τα σημάδια αλοίωσης πάνω του.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα δελφίνι καταλήγει νεκρό στις ακτές της Ηλείας και το φετινό χειμώνα έχουν καταγραφεί και άλλα παρόμοια περιστατικά στην ακτογραμμή του νομού.
Φωτογραφίες Ανδρέας Μίγκος




















