Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην ΒΙΠΕ. Ενώ προ ημερών ο αντιπεριφερειάρχης Γρηγόρης Αλεξόπουλος δήλωσε σε συνέντευξη τύπου πως το πυρηνελαιουργείο κλείνει οριστικά, σήμερα το απόγευμα... λειτουργεί και πάλι! Χαρακτηριστική η φωτογραφία που μας έστειλε από την Ωλενία o Πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Δημήτρης Μπαρμπούνης. . Οι καπνοί πάνω από το εργοστάσιο και βέβαια η δυσοσμία έντονη! Οι κάτοικοι έχουν ξεσηκωθεί και οι αρμόδιοι... ψάχνονται, για το τι ακριβώς συνέβη!
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















