Σαν κεραυνός έπεσε στο ΤΕΙ της Πάτρας η είδηση για την απώλεια του 20χρονου σπουδαστή στο β’ εξάμηνο του τμήματος λογοθεραπείας Μιχάλη Παντατοσάκη ο οποίος κατέληξε στο ΚΤΕΛ του Κηφισού ενώ ταξίδευε με υπεραστικό λεωφορείο του ΚΤΕΛ Αχαϊας και στο ύψος του Αιγάλεω ένοιωσε αδιαθεσία.
Το patrastimes επικοινώνησε με την διοίκηση της σχολής οι υπεύθυνοι της οποίας τόνισαν πως δεν είχε δηλώσει πως αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα υγείας.
Στις τάξεις των συμφοιτητών του στο τμήμα λογοθεραπείας επικρατούσε σήμερα θλίψη καθώς κανένα δεν μπορούσε να πιστέψει πως ο Μιχάλης δεν είναι ποια στη ζωή





















