Ξεκινούν κινητοποιήσεις οι κάτοικοι της Δυτικής Αχαϊας έτσι ώστε να ακυρωθεί στην πράξη η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για εναπόθεση 2.000 τόνων σκουπιδιών του Πύργου στον ΧΥΤΑ Φλόκα.
Το βράδυ της Τρίτης πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση στο Μαζαράκι Αχαϊας με συμμετοχή δεκάδων κατοίκων, συλλόγων και αιρετών και αποφασίστηκαν οι πρώτες κινητοποιήσεις. Αποφασίστηκε να μην γίνει ο ΧΥΤΑ Φλόκα ο σκουπιδότοπος της Δυτικής Ελλάδας ενώ σε ένδειξη αντίδρασης στις 8 το πρωί της Παρασκευής θα συγκεντρωθούν έξω από τον ΧΥΤΑ ενώ στις 6 το απόγευμα θα παραστούν στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Αχαϊας!























