Η ώρα του δύσκολου αποχαιρετισμού φτάνει για την οικογένεια του Σάββα - Ελευθέριου Μονοκρούσου, που το απόγευμα της Τετάρτης έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στην οδό Καταραχίου στον Πύργο.
Το 23χρονο παλικάρι που μόλις το περασμένο Σάββατο είχε τελέσει το γάμο του με την αγαπημένη του Αδαμαντία και είχαν βαφτίσει την μόλις ενός έτους κόρη τους, θα κηδευτεί το Σάββατο. Μια εβδομάδα μετά τη μεγάλη χαρά, η μεγάλη θλίψη…
Κανείς δεν περίμενε αυτό που είχε γράψει η μοίρα και κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πως συνέβη το τροχαίο που κόστισε τη ζωή στον 23χρονο Σάββα.
Αν και οι πυροσβέστες με τους διασώστες κατάφεραν να βγάλουν ζωντανό από την άμορφή μάζα των λαμαρίνων τον Σάββα και παρά τις προσπάθειες που έκαναν οι γιατροί στο νοσοκομείο του Πύργου, ο 23χρονος δεν άντεξε και κατέληξε.
Το Σάββατο 21 Ιουνίου στις 6 το απόγευμα θα τελεστεί η εξόδιος ακολουθία στον Ι.Ν. Αγίων Πάντων στο Α’ Κοιμητήριο Πύργου.
Ο νεαρός Σάββας, ένα παιδί γεμάτο ζωντάνια, χαρά, όρεξη για τη ζωή, χάθηκε τόσο πρόωρα…
Η συντακτική ομάδα του ilialive.gr εκφράζει τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογενειά του.
























