Μια κολόνα του Ο.Τ.Ε κρέμεται πάνω από ένα σπίτι στη Νέα Φιγαλεία και την συγκρατούν μόνο τα καλώδια τηλεπικοινωνιών. Μάλιστα σύμφωνα με αναφορές κατοίκων η κολόνα έχει πέσει από τα Χριστούγεννα, ενημέρωσαν τις τεχνικές υπηρεσίες του Ο.Τ.Ε αλλά οι τεχνικοί ήρθαν την φωτογράφισαν και έφυγαν. Η κολόνα κρέμεται ουσιαστικά πάνω από σπίτι και την συγκρατούν μόνο τα καλώδια τα οποία και αυτά κινδυνεύουν να κοπούν με την πίεση που ασκείται. Οι κάτοικοι της συγκεκριμένης γειτονιάς ζητούν άμεσα να αντικατασταθεί η σάπια κολόνα με νέα ενώ λίγα μέτρα πιο δίπλα υπάρχει άλλη μια κολόνα διπλή την οποία έχει θέσει εκτός ο Ο.Τ.Ε και οι κάτοικοι ζητούν την άμεση απομάκρυνσή της καθώς φοβούνται μήπως και αυτή η οποία είναι χρόνια στο σημείο πέσει πάνω στα οχήματά τους.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















