Σαρωτική ήταν η επιχείρηση που πραγματοποίησε το πρωί της Τρίτης η ΕΛ.ΑΣ. στην οδό Χαριλάου στον Πύργο, λίγα μέτρα μακρύτερα από την έδρα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηλείας.
Στο σημείο στην αρχή της οδού στη συμβολή με την οδό Πατρών, είχαν κατασκηνώσει ομάδες ΡΟΜΑ, έχοντας μετατρέψει το χώρο σε χαβούζα.
Στη συντονισμένη επιχείρηση συμμετείχαν αστυνομικοί από διάφορες υπηρεσίες που προσήγαγαν τους ΡΟΜΑ για παραβάσεις σχετικές με τη δημόσια υγεία.
Ακολούθησε άμεσα σαρωτικό πέρασμα και από την υπηρεσία καθαριότητας του δήμου Πύργου με επικεφαλής τον αντιδήμαρχο Βασίλη Φάμελο, για να απομακρυνθούν τα αντικείμενα και τα σκουπίδια που είχαν συγκεντρωθεί εκεί.
Η εικόνα μετά το πέρας των δύο επιχειρήσεων ήταν εντελώς διαφορετική…




























