Νέο κάλεσμα απευθύνει η συντονιστική επιτροπή που αντιδρά στη μεταφορά των απορριμμάτων του Πύργου στον ΧΥΤΑ Φλόκα, απηύθυνε πριν από λίγη ώρα από το χώρο του ΧΥΤΑ.
Σύμφωνα με αυτό, αύριο στις 8 το πρωί, καλούνται κάτοικοι σύλλογοι και φορείς να βρεθούν έξω από τις εγκαταστάσεις του ΧΥΤΑ. Ο αποκλεισμός σύμφωνα με τα όσα μεταφέρουν τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής θα συνεχιστεί. Τρία απορριμματοφόρα, παραμένουν γεμάτα σκουπίδια στη διασταύρωση για τον ΧΥΤΑ.
Τρία απορριμματοφόρα παραμένουν στη διασταύρωση για τον ΧΥΤΑ Φλόκα καθώς το πρωί εμποδίστηκε η είσοδός τους από τους συγκεντρωμένους έξω από το χώρο των εγκαταστάσεων.





















