Όπως πληροφορείται το tempo24.news η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 3μ.μ. της Πέμπτης, οπότε και θα επαναλειτουργήσει το Νοσοκομείο με το προγραμματισμένο πρόγραμμα εφημεριών.
Υγειονομικοί κύκλοι επισημαίνουν στο tempo24.news πως η χθεσινή εκκένωση έγινε καθαρά για προληπτικούς λόγους, όπως επιτάσσει το πρωτόκολλο για την ασφάλεια των ασθενών και του προσωπικού.
Τα μέτωπα στην Πάτρα βρίσκονται σε μεγάλη ύφεση. Επιχειρούν εναέρια μέσα, άνεμοι σημαντικά μειωμένοι. Μόλις με πληροφόρησαν ότι δεν υπάρχει ενεργό μέτωπο στον αστικό και ημιαστικό ιστό της πόλης. Ένα μικρό μέτωπο υπάρχει προς το Παναχαϊκό όρος το οποίο αντιμετωπίζεται και δεν…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) August 14, 2025
Πηγή: Tempo24.news






























