Οι περικοπές στις εφημερίες αλλά και η λειτουργία των κλινικών του Νοσοκομείου Πύργου, θα συζητηθούν στην έκτακτη γενική συνέλευση της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Πύργου- Ανδρίτσαινας- Γαστούνης που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα.
Παράλληλα, θα γίνει ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της υγείας ενώ θα τους απασχολήσει και το θέμα δίωξης των γιατρών.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις



















