Υπολογίζεται σε 24 ώρες η επισκευή... εκτός απροόπτου.
Δυστυχώς επιβεβαιώνεται το ρεπορτάζ του ilialive.gr από χθες το μεσημέρι σχετικά με τη νέα βλάβη στον αγωγό ύδρευσης του Ερυμάνθου...
Η διαρροή είναι μεγάλη - όπως διαπιστώσαμε και εμείς από το επιτόπιο ρεπορτάζ - και ως εκ τούτου, ο Διαβαθμιδικός Σύνδεσμός είναι αναγκασμένος να διακόψει άμεσα την υδροδότηση και μέσα σε λίγες ώρες θα έχουν αδειάσει οι δεξαμενές τόσο στο Λαμπέτι, η κεντρική της πόλης του Πύργου, όσο και στα χωριά.
Πιθανός χρόνος αποκατάστασης της βλάβης είναι 24 ώρες.
Η ανακοίνωση του Διαβαθμιδικού
"Ο αγωγός ύδρευσης του Ερυμανθου, στην είσοδο της Αρχαίας Ολυμπίας εμφανισε έκτακτη και σοβαρή βλάβη. Υπάρχει πολύ μεγάλη διαρροή νερού με αποτέλεσμα η παραγόμενη ποσότητα απο το Διυλιστηρίο να μην μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των δήμων Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας.
Άρα το Διυλιστηρίο ΑΔΥΝΑΤΕΙ να τροφοδοτήσει το δίκτυο. Συνεπώς Υπάρχει υποχρεωτική έκτακτη και όχι προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης.
Λογω των αποθεμάτων θα έχουμε υδροδότηση για λίγες ακόμα ώρες. Καλούνται οι ΔΕΥΑ των 2 δήμων μα ενημερώσουν τους καταναλωτές τους"...
{https://youtu.be/WdaO2OOg3pc}
Νεότερη ενημέρωση 10:38
Ξεκίνησαν άμεσα οι εργασίες αποκατάστασης από τον εργολάβο προκειμένου να μη χαθεί χρόνος. Γίνονται εκσκαφές στο σημείο της βλάβης πριν γίνει η διακοπή της υδροδότησης.